Dé online community voor Nederlanders in het buitenland.

Voor tips, verhalen, en advies van andere Nederlanders.

Blijf verbonden met Nederland en Nederlanders, waar je ook bent.

Groeten uit Oekraïne

Egbert

Nieuwkomer
Land
Oekraïne
🇺🇦 Oekraïne
Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Egbert, en ik woon nu al zo'n 7 jaar in Oekraïne. Ik ben hier naartoe gekomen voor een werk project, en heb destijds mijn vriendin leren kennen en besloten om hier te blijven. Ondanks de huidige situatie blijven wij hier gewoon. Ik krijg soms in groepen op Facebook vragen van mensen, en ik vind het ok om deze te beantwoorden mbt de huidige situatie hier, als is dat eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder, desondanks wat de media soms laat zien.

Ik wist niet dat er een website voor nederlanders in het buitenland was, dus ik heb een account aangemaakt. Ik zag al een aantal artikelen en berichten staan die ik zo zal lezen.
Is deze website onderdeel van een Facebook groep?

Mvg Egbert

Goedemiddag allemaal,
Mijn naam is Egbert, en ik woon nu al zo'n 7 jaar in Oekraïne. Ik ben hier naartoe gekomen voor een werk project, en heb destijds mijn vriendin leren kennen en besloten om hier te blijven. Ondanks de huidige situatie blijven wij hier gewoon. Ik krijg soms in groepen op Facebook vragen van mensen, en ik vind het ok om deze te beantwoorden mbt de huidige situatie hier, als is dat eerlijk gezegd niet zo heel bijzonder, desondanks wat de media soms laat zien.

Ik wist niet dat er een website voor nederlanders in het buitenland was, dus ik heb een account aangemaakt. Ik zag al een aantal artikelen en berichten staan die ik zo zal lezen.
Is deze website onderdeel van een Facebook groep?

Mvg Egbert
Welkom hier :) Fijn om te lezen dat de media ons niet altijd laten zien hoe de werkelijkheid is.
Wat je laatste vraag betreft: Nee, volgens mij is deze website geen onderdeel van een Facebookgroep, maar dat kan Carlo je vast beter uitleggen...

Nee, dat klopt. Nederlanders World is geen onderdeel van een Facebook groep. Het NIHB is een partner van ons, zij hebben wel een Facebook groep. Er zijn een hoop Facebook groepen voor "Nederlanders in X", maar Nederlanders World is niet verbonden aan een groep. Wél hebben we sinds vandaag een iOS app, de Android app komt volgende week beschikbaar, je kan de iOS voor iPhone en iPad hier downloaden:

Leuk om te zien dat iemand uit Ukraine lid is. Ik geloof best dat de media een ander beeld laat zien soms, maar ze laten denk ik alleen maar de "highlights" zien, net zoals destijds hier toen Javier Milei de verkiezingen won. Woon je daar rustig, als in, dat je niet bang bent dat er ineens iets... gebeurd?

Terug
Bovenaan